Кравчук Л. В.Сходинки
етичного зростання. 1 клас
У книжці розкриваються теоретичні та практичні аспекти
засвоєння етичних норм шестирічними учнями. Вона знайомить із психологічними
аспектами засвоєння етичних норм молодшими школярами, розкриває природу й
механізми етичних устоїв, виникнення й розвиток соціальних зв’язків. Для
вчителів початкової школи, вихователів груп продовженого дня, психологів,
батьків. ЗМІСТ
Розділ
1. теоретичні
питання засвоєння
етичних норм
молодшими
школярами:
психологічний
аспект
Морально-етичний
розвиток дитини
молодшого
шкільного віку
у
творчій спадщині
С. Русової:
психологічний
аспект ................. 5
Наслідування
як механізм
засвоєння
етичних норм
дітьми
молодшого
шкільного віку
............................................................... 9
Твори
художньої
літератури
— дієві чинники
впливу
на
засвоєння
етичних норм
молодшими
школярами
................... 13
Розділ
2. забезпечення
психолого-педагогічних
умов засвоєння
етичних
норм молодшими
школярами
Програма
курсу «Сходинки
етичного зростання»
....................... 16
Методичні
рекомендації
вчителю
.................................................119
Розділ
3. Міні-лекції
для батьків
з етичного
розвитку дитини
в
умовах сім’ї
Цінності
нашого життя
................................................................. 123
Щоб
жити у злагоді...
....................................................................
124 |